loading...
خبر95 | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی
فروش ویژه آموزش کاشت و طراحی ناخن
فروش ویژه آموزش کاشت و طراحی ناخن


آموزش کاشت و طراحی ناخن. بیش از 4 ساعت فیلم آموزشی به زبان فارسی، صفر تا صد کاشت و طراحی ناخن را بیاموزید. شامل 72 فیلم آموزشی تصویری ...
در این مجموعه آموزشی شما با کاشت و طراحی ناخن آشنا خواهید شد. متدی که در این مجموعه آموزش داده شده است بسیار ساده و بدون نیاز به دانش قبلی پیرامون آرایش ناخن می باشد. با استفاده از این مجموعه شما می توانید این مهارت جذاب و پر درآمد را کسب و از آن به صورت حرفه ای استفاده نمایید.
این مجموعه شامل بیش از 4 ساعت آموزش تصویری به زبان فارسی می باشد و همچنین دارای نرم افزار موبایل (اندروید) نیز می باشد.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 24800 تومان

فروش ویژه کیف دخترانه Nike مدل Doriana
فروش ویژه کیف دخترانه Nike مدل Doriana


کیف دخترانه Nike مدل Doriana، قابلیت شست و شوی راحت. دارای یک محفظه بزرگ اصلی زیپدار، دارای یک محفظه کوچک زیپدار جلوی کیف به صورت مورب. دارای دو محفظه کوچک زیپدار اطراف کیف. دارای بند دستی و رودوشی قابل تنظیم ...
کیف دخترانه Nike مدل Doriana جنسی از برزنت با کیفیت بالا، دوخت تمیز و ظاهری زیبا دارد و دارای رنگ بندی سبز و سورمه ای و مشکی می باشد.
ویژگی منحصر به فرد کیف دخترانه Nike مدل Doriana دارا بودن بند های دستی بافته شده توسط نخ و همچنین داشتن 3 محفظه کوچک زیپدار که می توانید اقلام ریز را درون آنها قرار دهید. کیف دخترانه Nike مدل Doriana به خاطر داشتن جنس برزنتی و آستردار بودن، تا حدودی در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و در صورت لک و کثیف شدن، براحتی تمیز میشود. ویژگی بعدی، طراحی ساده و داشتن رنگ‌های شاد می باشد که قابل استفاده برای خانم‌ها می باشد.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 29000 تومان

admin بازدید : 357 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟ - ویکی‌پدیا

wikipedia.nasrblog.com/کدام-به-پیشگیری-از-سرطان-کمک-میکند...Translate this page
2 hours ago - ویتامین d,کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟شیر و عسل,سرطان ,پیشگیری ... از سرطان کمک میکند؟ برای دیدن جواب اینجا کلیک کنید.

کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟ - سر به هوا

sarbehava.nasrblog.com/کدام-گزینه-به-پیشگیری-از-سرطان-کمک...Translate this page
25 mins ago - ویتامین d,کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟شیر و عسل,سرطان ,پیشگیری از سرطان,. سرطان. جواب:مصرف مکمل ویتامین D. منبع:کلبه ...

کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟ - کلبه نیوز

www.kolbenews.ir/post/975/پیشگیری-از-سرطان.htmlTranslate this page
2 hours ago - کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟ جواب:مصرف مکمل ویتامین D. توضیحات:مطالعه محققان دانشگاه کالیفرنیا نشان می دهد بهینه سازی سطح ...

کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟

pnueb1394.rozblog.com/.../کدام-گزینه-به-پیشگیری-از-سرطان-...Translate this page
29 mins ago - ... به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟ برای دیدن جواب اینجا کلیک کنید ... ویتامین d,کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟شیر و عسل,به .

کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک می کند؟ویتامین d

harooz.rozblog.com/.../کدام-گزینه-به-پیشگیری-از-سرطان-کمک-...Translate this page
2 hours ago - برچسب ها: کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟…,کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک می کند؟ ... مصرف ویتامین D به پیشگیری از سرطان کمک می کند - خبرگزاری مهر . ..... جواب کدام کشور در حوزه اطراف دریای خزر نیست؟

کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟ مکمل ویتامین D

www.eimo.ir/کدام-گزینه-به-پیشگیری-از-سرطان-کمک-میکند/Translate this page
1 hour ago - ویتامین d, کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟شیر و عسل , سرطان, ... کمک میکند؟ پیشگیری از سرطان. جواب:مصرف مکمل ویتامین D.

کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟ | دانلود با لینک مستقیم

fun.iranoo.ir/.../کدام-گزینه-به-پیشگیری-از-سرطان-کمک-میکن/Translate this page
14 mins ago - ویتامین d,کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟شیر و عسل,به پیشگیری ... از سرطان کمک میکند؟ برای دیدن جواب درست اینجا کلیک کنید.

کمک به پیشگیری از سرطان

shaduneh.ir/tag/کمک-به-پیشگیری-از-سرطانTranslate this page
... کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟ ویتامین d , کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟شیر و عسل , سرطان , پیشگیری از سرطان , به پیشگیری ...

کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟ مکمل ویتامین D

www.bestofday.ir/reader/text/201607190846212765Translate this page
1 hour ago - شیر و عسل , سرطان , پیشگیری از سرطان , کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟ جواب:مصرف مکمل ویتامین D توضیحات:مطالعه محققان ...

به پیشگیری از سرطان کدام کمک میکند؟ – جدید 2016

newsdownloaphoto.xyz/.../به-پیشگیری-از-سرطان-کدام-کمک-میک...Translate this page
2 hours ago - کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟ ... پسین نوشته بعدی: اعلام دستاوردهای معاونت پرستاری در پاسخ به مدعیان پرستار ستیزی.

کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟ ویتامین d

www.webaks.ir/.../کدام-گزینه-به-پیشگیری-از-سرطان-کمک-میک...Translate this page
13 mins ago - ... کدام گزینه است؟ , کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند؟ ویتامین d ,… ... کدام گزینه به پیشگیری از سرطان کمک میکند جواب ادامه مطلب ...

مرکز جامع سرطان > >مقالات>ویتامین D و پیشگیری سرطان

www.ncii.ir › مقالاتTranslate this page
مصرف یا عدم مصرف مکمل‌های ویتامین D را برای کاهش دادن خطر سرطان روده بزرگ و راست ... به حفظ سطوح کافی کلسیم و فسفات کمک می‌کند، که این دو ماده برای تشکیل، ...

ویتامین د - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/ویتامینTranslate this page
Persian Wikipedia
همچنین ویتامین دی باعث پیشگیری از بروز بیماری‌هایی مانند راشیتیسم در کودکان، ... همچنین این ویتامین به رشد و استحکام استخوان‌ها و رشد سلولها کمک زیادی می‌کند. ... باعث می‌شود که دستگاه ایمنی بدن ضعیف شده و باعث می‌شود فرد مبتلا به سرطان و ...

ویتامین ها - آموزش تغذیه سالم

tagzieh.blogfa.com/category/2Translate this page
کمبود "ویتامین D "با نشانه‌ هایی چون اختلالات روحی و "افسردگی" همراه است. ... استفاده از ضد افتاب های شیمیایی یکی از این راه هاست اما بهترین گزینه می تواند استفاده از ... زیرا به تقویت سیستم ایمنی، بهبود جای زخم و شادابی پوست کمک می‌کند. ... است، این میوه دارای مقادیر فراوانی ویتامین A است و برای پیشگیری از سرطان مفید است.

همه چیز درباره هپاتیت B ، A و C - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخستسلامتTranslate this page
اگر آسیب شدیدی به کبد بیمار وارد شده باشد، پیوند کبد می تواند گزینه درمانی ... تمام افراد مبتلا به هپاتیت A این علائم و نشانه ها را نشان نمی دهند. ... حتی ویتامین ها و مکمل های مصرفی. .... جمع آوری اطلاع در خصوص هپاتیت A به کاهش ترس شما کمک می کند. ... در برخی بیماران، عفونت هپاتیت B مزمن شده و منجر به نارسایی کبدی، سرطان ...

۱۵ نشانه ی سرطان - صراط

www.seratnews.ir › صفحه نخستسیاسیTranslate this page
به همين دليل در ادامه ۱۵ مورد از متداول‌ترين علائم سرطان كه بايد حتما جدي گرفته شوند را .... افراد چاقي كه به سرطان مبتلا مي‌شوند، كمتر از سايرين به درمان‌ها جواب مي‌‌دهند. ... نه تنها به كنترل وزن، بلكه به پيشگيري از ابتلا به انواع سرطان‌‌ها هم كمك مي‌كند، حتي تا ... ويتامين D مصرف كنيد: درست است كه مصرف اين ويتامين نمي‌‌تواند از ابتلا به همه ...

بیماری التهاب روده

myibd.blogfa.com/Translate this page
کسب اطلاعات بیشتر راجع به گزینه های درمان، میتواند کمک تان کند تا از اطلاعات ... این مقاله کمک میکند تا جواب بعضی سوالاتی که اغلب در باره داروها ی بیماری التهاب روده پرسیده میشود را .... برای برخی افراد که IBD دارند، احتمال کمی دارد که به سرطان روده دچار شوند و فایده ی ..... مثلا ویتامین D به سلامتی دندان ها و استخوان ها کمک میکند.

نقش رژیم غذایی در پیشگیری از سرطان - پزشکان ایران

www.pezeshkan.org/?cat=20Translate this page
Jun 24, 2016 - ۱- نخستین پرسش این است که رژیم غذایی می تواند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد؟ ... اسید اسکوربیک یا ویتامین ث به محافظت در مقابل سرطان مری و معده کمک می کند. ...... باید در جواب به شما بگوییم که: چون این میوه بسیار ظریف بوده و زود فاسد می‌ .... از پروتئین، کلسیم و ویتامین D فراهم می کند درحالی‌که چربی ندارد.

چطور جذب کلسیم را افزایش دهیم؟ - آي بانو - پایگاه بانوی ایرانی

ibanoo.ir/سلامت-جسم/چطور-جذب-کلسیم-را-افزایش-دهیم؟.htmlTranslate this page
Jan 25, 2013 - کلسیم به خوش اندامی و باریک بودن بسیار کمک می کند زیرا آخرین مطالعات نشان داده ... اگر ویتامین D کافی وجود نداشته باشد کلسیم به بدن نمیرسد.

ویتامین ها و مکمل های لازم برای خانم ها - صفحۀ اصلی

salamat.sgpco.com/articles/viewpage-27909.aspxTranslate this page
آهن: آهن برای خانم‌هایی که در سن باروری قرار دارند، بهترین گزینه است چراکه بدن‌شان هر ماه آهن ... در این صورت مصرف روزانه IU3000 ویتامین D به سلامت‌تان کمک می‌کند. ... گاهی مصرف مکمل کلسیم با یبوست همراه است که توصیه می‌شود برای پیشگیری از این ... ثابت شده که این آنتی‌اکسیدان به مبارزه با سرطان و بیماری‌های قلبی کمک می‌کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروش ویژه کفش دخترانه Reebok مدل Sonic Pace
فروش ویژه کفش دخترانه Reebok مدل Sonic Pace


کفش دخترانه Reebok مدل Sonic Pace، فوق العاده شیک و با کیفیت. امکان استفاده در باشگاه و فضای باز. دارای کفی دوخته شده برای استحکام بیشتر. ارائه شده در 3 رنگ سبز، صورتی و مشکی و سایزبندی 37 تا 40.
محصول پیش روی شما نوعی انقلاب در عرصه ی کفش های ورزشی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کتاتی را به خود جلب کرده. ویژگی بعدی داشتن کفی دوخته شده هستش که باعث استحکام بالاتر کفش شده. این کفش در 3 رنگ مشکی، سبز، و صورتی عرضه شده و سایز بندی اون هم 37 تا 40 هست که موقع ثبت سفارش می تونید رنگ و سایز مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

درباره ما
اخبار,فال حافظ,فال انبیاء,فال چوب,فال عطسه,دکوراسیون,خبر,مقاله,اس ام اس,اس ام اس عاشقانه,فال روز تولد,مدل مانتو,مدل لباس,فال,اس ام اس جدایی,اس ام اس جدید,نماز,فال قهوه,پیامک,پیام های عاشقانه,اس ام اس سرکاری,تقویت مو,ریزش مو,مطالب خنده دار,عکسهای خنده دار,جوک,اختراعات,داروهای گیاهی,عید,فال روزانه,فال امروز,کف بینی,طالع بینی,قیمت ارز,نرخ ارز,قیمت سکه,قیمت طلا,تزئین سفره,سفره آرایی,اس ام اس منت کشی,لطیفه های خنده دار,جوک خنده دار,آموزش آشپزی,مدل لباس بچه,خواص مواد غذایی,روانشناسی کودک,روان شناسی,خانه داری,آرایش صورت,مدل آرایش,معما,چیستان,انواع غذا,دانستنیهای جنسی,زناشویی,شعر کودکانه,ازدواج,تیتر روزنامه ها,دانستنیهای ازدواج,بیماری,گالری عکس,عکس بازیگران,بیوگرافی بازیگران,داستان,خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,تعبیرخواب,سرگرمی,گردشگری,آموزش کامپیوتر,اینترنت,ورزش,دین و مذهب,اخبار سیاسی,خبر ورزشی,مقاله علمی,مدل مو,تغذیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 278
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 1,001
  • بازدید سال : 5,838
  • بازدید کلی : 44,103